CONTACT

To order our latest album, or simply to contact.

Promo pictures, rider and stage-plan

REVIEW

ROOTSTIME

Vandaag staan Kirri en zijn band voor de "Official CD Release" in 'De Loods' in Aarschot, waar we met belangstelling naar toe trokken.
Rond 22u begint Kirri, hij was wat bleekjes (release stress?), aan zijn reguliere set. Kirri opent stevig met de poppy rocker "So Hard To Do". Aansluitend volgt vrij snel de "Status Quo" look alike "Baby Don't You Say That You Don't" en een derde opwarmer "Goodbey So Long".
Kirri neemt dan even de tijd om kort terug te blikken op wat er sinds de try-out , in het voorbije jaar gebeurd is. Hij beaamt dat de opnamen een feit zijn en hij stelt zijn vertrouwde muzikanten voor. Verder bedankt hij ook Dirk Lekenne van de Fandango Studio's. ..... MORE

KEYS AND CHORDS

Op deze kennismaking hoorden we reeds nummers die nu op hun eerste ep zijn verschenen, nl. 'These Days' en 'Going To Town'. Kris is een multi-instrumentalist en noteren ook graag andere projecten waar zijn naam onlosmakelijk aan verbonden is: Kirri Willy & Le Magasin Dangereux, The Moose, The 5 O'Clock Shadow Blues Band, zijn Neil Diamond Tribute Show enz…  MORE

BEALE STREET

Kris 'Kirri' Valvekens is met zijn "Travelin' Kitchen Jam" aan een nieuwe muzikale pagina begonnen in zijn carrière. Samen met Marc Steenbergen (piano, orgel, backing vocals), Erik Hermans (bas , backing vocals) en Johan Asselberghs(drum) brengt hij een mix van Rock, Pop, Blues, Swing, Zydeco en Funk. Op dit EP-tje krijg je een voorsmaak hoe de band klinkt live. Alle nummers zijn van Kirri's hand. Leuke gitaarpartijen, de sax die geregeld bovengehaald wordt, en een orgel om het soulgehalte op te voeren. Eén constante, de soulvolle ietwat nasale stem van Kirri, ze lijkt een beetje op die van Neal Diamond, die het geheel de uitstraling geeft die dit ep-tje verdient. Tijdens het beluisteren zei mijn echtgenote: "Dat klinkt niet slecht", en geloof me, dat is een compliment. Bestellen dus via hun website. (JePe) ...MORE